Zprávy

Těžká infekce v nehtovém salonu: žena byla nakažena masožravými bakteriemi

Těžká infekce v nehtovém salonu: žena byla nakažena masožravými bakteriemi


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Infekce masožravými bakteriemi: žena téměř ztratila ruku

Ve Spojených státech byla žena infikována „masožravými“ bakteriemi. Musela podstoupit několik operací, aby z jedné ruky odstranila zničenou tkáň. Žena měla zřejmě štěstí, že ani její prst, ani paže nemusely být amputovány. Tvrdí, že nakazila infekci v nehtovém salonu.

Jayne Sharp z Knoxville, Tennessee, prohlašuje, že téměř ztratila paži poté, co ve své místní nehtové salónii uzavřela „masožravou“ bakterii. Řekla místní televizní stanici, že podstoupila několik operací, které odstranily velké kousky tkáně z jedné z jejích rukou, které byly zničeny kvůli infekci. Podle ní si poprvé všimla příznaků před několika měsíci poté, co dostala manikúru v nehtovém salonu na pravém palci.

Otok na palci se rozšířil k paži

Podle zprávy Fox News žena řekla WBIR-TV, že došlo k úrazu při návštěvě místního nehtového salonu, ale okamžitě znovu použila svůj mobilní telefon. Ale pak jí palec začal bušit a ona byla tak nemocná, že měla tu noc spaní.

Následující den šla do interdisciplinární lékařské praxe Summit Medical Group v Knoxville, aby byla vyšetřena na podezření na chřipku. Tam se však zjistilo, že netrpěla chřipkou.

Na jejím palci však byla zaznamenána neobvykle silná otok. Pacient byl požádán, aby sledoval místo, zejména pokud se otok zhoršil. Když paní Sharpová zavolala na telefon, že se její otok rozšířil na pravou paži a vytvořila se červená vyrážka, bylo jí řečeno, aby se příští den vydalo na pohotovost.

"Mohla ztratit prst nebo paži, pokud nebyla řádně diagnostikována," řekl ošetřující lékař, Dr. Udit Chaudhuri, internista Summit Medical Group, to řekl WBIR. Pacient se nakazil nebezpečnou bakteriální infekcí známou jako „nekrotizující fasciitida“.

Nemoc může být život ohrožující

Podle British National Heatlh Service (NHS) je nekrotizující fasciitida vzácná, ale závažná bakteriální infekce, která postihuje tkáň pod kůží a okolní svaly a orgány (fascie). Infekční onemocnění často začíná nespecifickými příznaky, jako je místní bolest a horečka. Postižené části bobtnají během několika dnů, kůže nad ohniskem infekce se zpočátku stává modro-červenou a pak modro-šedou.

„Někdy je označována jako„ masožravá nemoc “, i když bakterie, které způsobují,„ maso “nejedí - uvolňují toxiny, které poškozují okolní tkáně,” píšou odborníci NHS. „Nekrotizující fasciitida může být důsledkem relativně malého zranění, jako je malý řez, ale velmi rychle se zhoršuje a může být život ohrožující, pokud není včas rozpoznána a léčena,“ pokračuje NHS.

Obzvláště ohroženo jako diabetik

Pacientka Knoxville byla zvláště ohrožena: „Sharp je diabetik, který ji činí zranitelnější,“ uvedla Dr. Chaudhuri. Pacientka řekla televizní stanici, že po operacích pomalu znovu získává pocit v pravé ruce, ale stále měla problémy například s použitím nitky. „Můj život se úplně změnil, když se mi to stalo,“ řekla.

Manažer dotčeného nehtového salonu informoval WBIR-TV, že společnost prošla státní inspekcí několik dní poté, co Sharp oznámila, že byla infikována masožravými bakteriemi. Řekl, že společnost vyčistila nástroje v souladu se zákonnými požadavky. (inzerát)

Informace autora a zdroje

Tento text odpovídá požadavkům lékařské literatury, lékařským směrnicím a současným studiím a byl zkontrolován lékaři.


Video: Studio Yvette Slavičín - nehtová modeláž a pedikůra (Smět 2022).


Komentáře:

  1. Medwine

    Souhlasím, je to vtipný názor

  2. Arashakar

    Omlouvám se, ale podle mého názoru připustíte chybu. Mohu to dokázat. Napište mi v PM.

  3. Tojataur

    Clever things, speaks)



Napište zprávu