Zprávy

Infekce domácích zvířat: ženy musely amputovat obě ruce a nohy

Infekce domácích zvířat: ženy musely amputovat obě ruce a nohy


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Žena ztratí ruce a nohy poté, co byla nakažena slinami psa

Žena ve Spojených státech musela po infekci nebezpečnou bakterií amputovat obě ruce a nohy. Zjevně byla nakažena slinami svého psa. Patogen objevený u pacienta může mít také život ohrožující důsledky.

Infekce ze slin vašeho domácího mazlíčka

Žena v Ohiu amputovala obě ruce i nohy po infekci slinami psa - pravděpodobně poté, co ji jeden z jejích milovaných mazlíčků olízl, hlásí Yahoo! Novinky ". Marie Trainer řekla Fox 8 News, že její strašné utrpení začalo, když se ona a její manžel vrátili z karibské dovolené na začátku tohoto roku.

Pacient zpočátku myslel na chřipku

Když paní Trainerová začala pociťovat nevolnost a bolesti zad, zpočátku si myslela, že má chřipku. Když však její teplota začala kolísat, šla do nemocnice.

Tam se to rychle zhoršilo. Během několika hodin se vyvinula sepse (otrava krve).

Když se její končetiny začaly zhoršovat kvůli gangréně, lékaři dali ženě do lékařsky vyvolaného kómatu, které trvalo deset dní.

„Když jsem otevřel oči, nevěděl jsem, kde jsem,“ řekl trenér. „Pak jsem zjistila všechno ... Bylo to velmi obtížné, když jsem zjistila, že musejí odstranit mé nohy a paže ... velmi obtížné to zvládnout,“ pokračovala.

Pacient strávil celkem 80 dní v nemocnici.

Krevní testy ukázaly, že byla infikována bakterií Capnocytophaga.

Lékaři paní Trainerové mají podezření, že jeden z jejích psů si olízl malé škrábnutí na paži, což mělo za následek krevní sraženiny, které jsou pro infekci typické.

Přestože lékaři odstranili co nejvíce krevních sraženin, aby zachránili životy, bylo příliš pozdě na záchranu jejich končetin.

Infekce může být fatální

Bakterie Capnocytophaga se vyskytuje v ústech psů a koček.

„Ve svém přirozeném prostředí, psích nebo kočičích ústech, bakterie Capnocytophaga canimorsus neubližuje,“ vysvětluje Basilejská univerzita na svých webových stránkách.

„Pokud se však patogen dostane do lidské tkáně a krve kousnutím nebo poškrábáním, může to vést k vážným onemocněním,“ píšou odborníci.

„Při absenci léčby antibiotiky mohou bakterie množit neomezené a vyvolat nebezpečné infekce, jako je gangréna, otrava krve, meningitida nebo endokarditida, zánět vnitřní výstelky srdce,“ pokračuje.

Podle švýcarské univerzity může infekce bakterií v extrémních případech vést ke smrti.

U neporušeného imunitního systému obvykle nehrozí žádné nebezpečí

Podle zpráv Yahoo! Sumon Chakrabarti, specialista na infekční choroby a tropické lékařství v Trillium Health Partners - Mississauga Hospital v Kanadě, že některé druhy Capnocytophaga se vyskytují také v lidské ústní flóře.

„Lidé mohou být také vystaveni zvířecím verzím bakterie kontaktem se slinami koček nebo psů,“ říká Chakrabarti.

"K tomu může dojít kousnutím, lízáním nebo poškrábáním, obvykle od psa." Většina forem kapnocytofágy z úst zvířat nezpůsobuje onemocnění u lidí a většina lidí s normálním imunitním systémem onemocněním při expozici onemocní, “uvedl lékař.

Podle odborníka Capnocytophaga obvykle způsobuje vážné infekce pouze u lidí se specifickými zdravotními problémy, jako je pokročilé onemocnění jater, asplenie (nečinnost sleziny) nebo vysoká konzumace alkoholu.

Podle CDC (Centra pro kontrolu a prevenci nemocí) jsou lidé s oslabeným imunitním systémem - například v důsledku rakoviny nebo infekce HIV - vystaveni většímu riziku onemocnění.

První známky

Pokud jste nakaženi Capnocytophaga, objeví se kolem kousnutí rány puchýře, například po kousnutí kočkou nebo psem.

Mezi další příznaky mohou patřit následující příznaky: zarudnutí, otok, hnis nebo bolest v kousnutí rány, horečka, průjem, bolest břicha, zvracení, bolesti hlavy, zmatenost a bolest svalů a kloubů.

Většina lidí, kteří onemocní, vykazuje podle informací příznaky do tří až pěti dnů po kousnutí.

Podle zprávy mohou infekce vedoucí k sepse vést k smrti do 24 až 72 hodin od nástupu příznaků.

Vyhněte se infekcím

CDC doporučuje umýt kousnutí rány okamžitě mýdlem a vodou.

Nejlepší způsob, jak se vyhnout infekci, je vyhnout se kousnutí, poškrábání a olizování koček a psů, řekl Chakrabarti.

Doporučuje pacientům, kteří nemají funkční slezinu, aby se vyhnuli těsnému kontaktu s těmito zvířaty.

Když je někdo s obzvláště citlivým zdravotním stavem pokousán kočkou nebo psem, obvykle předepisují krátkou antibiotickou terapii, aby se zabránilo infekci.

„Jako lékař pro infekční choroby doporučuji, aby lidé nedovolili zvířatům, aby je olizovali,“ říká Chakrabarti.

Ale: „Je důležité si uvědomit, že se jedná o mimořádně vzácné onemocnění, které postihuje lidi s určitými zdravotními problémy. Pokud nemáte žádný z výše uvedených problémů, můžete si nechat svého psa nebo kočku lízat bez rizika vážných problémů. “(Ad)

Informace autora a zdroje

Tento text odpovídá specifikacím lékařské literatury, lékařským směrnicím a současným studiím a byl zkontrolován lékaři.

Swell:

  • University of Basel: Od zvířat k lidem: Jak nebezpečné jsou bakterie? (Přístup: 13. srpna 2019), University of Basel


Video: Žena vypadala, že čeká minimálně trojčata. Lékaři jí z břicha vybrali něco hrozného.. (Červen 2022).


Komentáře:

  1. Hadrian

    Unmatched answer;)

  2. Pacorro

    Vaše téma je už měsíc jako podobenství o voyazytsya po celém internetu. Někdy se mu také říká vousatý boyan. Ale obecně, díky kaneshne

  3. Winfred

    Výborně, zdá se mi, že je to pozoruhodný nápad

  4. Akinolkis

    Wonderful, very funny thought



Napište zprávu