Zprávy

Život ohrožující infekce: 45letá žena téměř zemřela po poškrábání kočkou

Život ohrožující infekce: 45letá žena téměř zemřela po poškrábání kočkou


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Žena ztratí prst po poškrábání kočky a je ve smrtelném nebezpečí

Ve Velké Británii žena ztratila prst poté, co dostala nebezpečnou infekci z kočičího škrábnutí. 45-ti letý měl štěstí v neštěstí. Lékaři informovali pacienta, že mohla ztratit celou ruku nebo dokonce zemřít.

Požehnání v přestrojení

Podle zpráv z médií žena z Velké Británie téměř zemřela poté, co dostala na život kočičí škrábnutí život ohrožující infekci. 45-ti letý musel mít amputaci prstu. Ošetřující lékaři informovali pacienta, že měla štěstí, že infekci přežila.

Zkroucená kočka se škrábe

Britská matka dvou dětí z Glasgowa téměř zemřela kvůli toxickému šoku způsobenému infekcí MRSA (meticilin-rezistentní Staphylococcus aureus) a streptokokem, informovaly britské noviny Metro.

Žena byla zřejmě nakažena poškrábáním toulavé kočky.

Moira Brady ztratila prst z levé ruky a řekla, že mučení „zničilo“ její život - ale lékaři jí řekli, že má štěstí, že je naživu.

Její ledviny byly na pokraji selhání, protože infekce se již rozšířila po celém těle.

Podle zprávy ve skotských novinách Daily Record, operační lékař řekl, že pokud pacient nebude hledat pomoc týden po škrábanci, infekce by pravděpodobně byla fatální.

Jsou zapotřebí další operace

Paní Brady strávila měsíc v královské ošetřovně v Glasgowě, kde na své paži podstoupila dva kožní štěpy.

Podle informací bude v budoucnu zapotřebí dalších operací.

45-letá řekla, že ji poškrábal - možná divoký - kočka, která bojovala s jinou kočkou na trampolíně v její zahradě.

Nejdřív si o tom nemyslela, ale o několik dní později její ruka nabobtnala a jeden z jejích prstů zmodral.

Když dorazila do nemocnice, zeptala se jí, jestli je poblíž zvířat.

Podle novinových zpráv byli pacienti infikováni streptokoky MRSA a A.

Infekce může ohrozit život

Streptokoky jsou bakterie, které se obvykle dostávají do těla prostřednictvím kapiček nebo doteků infikovanou osobou.

V závislosti na patogenu vyvolávají například zánět mandlí a patra, ale mohou dokonce zapálit srdce a plíce. Pak může streptokoková infekce někdy ohrozit život.

Nákaza také o zvířatech

MRSA (meticilin-rezistentní Staphylococcus aureus) jsou bakterie, které se nacházejí na kůži a sliznicích mnoha zdravých lidí.

Mohou být přenášeny z člověka na člověka, prostřednictvím kontaminovaných předmětů nebo dokonce prostřednictvím zvířat.

„Riziko infekce pro zdravé lidi je nízké, i když jsou kůže nebo sliznice již naplněny MRSA,“ vysvětluje Federální centrum pro výchovu ke zdraví (BZgA) na portálu „infektionsschutz.de“.

"Infekce MRSA může být obtížná, zejména u imunokompromitovaných starších pacientů a kojenců," uvedli odborníci.

Hlášení smrti

U Moiry Brady infekce vedly ke ztrátě prstu. „Lékaři si nejprve museli sundat polovinu prstu a pak zbytek,“ řekl 45letý.

"Říkali, že jsem mohl zemřít nebo ztratit celou ruku."

Podle pacienta ošetřující lékař řekl, že „měla velké štěstí.“ Sama sama však uvedla, že incident „zničil její život“.

Také poukázala na to, že mnoho lidí nevěří, že se to všechno stalo kvůli škrábnutí kočky.

Není však tak vzácné, že taková zranění způsobují nejzávažnější nemoci - někdy mají za následek smrt.

To bylo hlášeno teprve před několika měsíci o ženě, která musela strávit měsíce na kolečkovém křesle po mazlení kočky, protože byla infikována bakterií Campylobacter.

Byly také hlášeny případy úmrtí, jako například britského občana, který byl během dovolené v Maroku infikován vzteklinou a který infekci nepřežil.

A také v Japonsku zemřela na infekci kousnutím kočky žena. (inzerát)

Informace autora a zdroje

Tento text odpovídá specifikacím lékařské literatury, lékařským směrnicím a současným studiím a byl zkontrolován lékaři.

Swell:

  • Denní záznam: maminka Glasgow ztratí prst a téměř DIES poté, co byla poškrábána kočkou, (přístup: 22.07.2019), denní záznam
  • Metro: Maminka téměř zemře po poškrábání toulavou kočkou (přístup: 22. července 2019), Metro
  • Federální centrum pro výchovu ke zdraví (BZgA): MRSA, (přístup: 22.07.2019), infektionsschutz.de


Video: Relaxační hudba pro kočky - 30 minut (Červen 2022).


Komentáře:

  1. Ogdon

    Doporučuji vám navštívit webovou stránku, kde je mnoho článků na toto téma.

  2. Daire

    We are sorry that they interfere… But they are very close to the theme. Mohou pomoci s odpovědí.

  3. Wynchell

    Chtěl bych mít trochu trpělivosti. PRÁVĚ TEĎ!!! Muž s banální sexuální orientací. Žili šťastně až do smrti a zemřeli ve stejný den. Manželé Rosenberg. Světová historie. Bank Imperial. Oznámení v bordelu: „Pro předplatitele sítě GSM - 10 sekund zdarma“

  4. Kinos

    Potvrzuji. Tohle bylo a se mnou. Tuto otázku probereme.

  5. Jibril

    Něco je v tom. Děkuji za vaši pomoc v této věci, teď nebudu dělat takovou chybu.



Napište zprávu